Het team van Boulevard Magenta streeft naar een zo hoog mogelijke kwaliteit van de dienstverlening. Desondanks kan het voorkomen dat een deelnemer een klacht heeft. Hiervoor kan men mondeling, telefonisch, via WhatsApp, mail of schriftelijk terecht bij de docenten en de directie.

 

Procedure

Boulevard Magenta werkt hierbij met een vaste klachtenprocedure. De docent of directie zal de klacht direct in behandeling nemen en in samenspraak met de klager er alles aan doen om de klacht op te lossen.

Als de klacht onverhoopt niet naar tevredenheid wordt opgelost, is er de mogelijkheid om contact op te nemen met de onafhankelijke vertrouwenspersoon.

mevrouw M. Lagendijk
Postadres: Oudeweg 2c
4321 AD, Kerkwerve
o.v.v. Boulevard Magenta School voor Ambacht & Kunst

Ontvangen klachten worden zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen zeven werkdagen, in behandeling genomen. De klacht wordt geregistreerd. De standaard tijd waarbinnen een klacht geheel afgehandeld dient te zijn is 4 weken. Mocht er meer tijd nodig zijn om onderzoek te doen zal de deelnemer hiervan binnen 4 weken in kennis worden gesteld met een toelichting over de reden van het uitstel. Tevens zal een indicatie worden gegeven wanneer men redelijkerwijs antwoord kan verwachten.

Het oordeel van de vertrouwenspersoon is bindend. De klacht wordt vertrouwelijk behandeld. De klacht wordt maximaal 1 jaar bewaard in de digitale beveiligde omgeving van Boulevard Magenta. Na 1 jaar wordt de klacht vernietigd.