Zo maak jij mensen blij!

UPDATE MEI 2025
Ik bel je even om te zeggen…
Doel van het telefoontje: even kort kennismaken en bespreek vooral:

MATERIAALPAKKET


“Heb je het
materiaalpakket besteld? Of al in huis?
Het wordt ongeveer 1 of 2 weken voor de start thuis bezorgd.
Controleer dan goed met de paklijst of je alles binnen hebt gekregen. Klopt het niet, neem zelf contact op met Van Der Linde. Wacht niet tot de eerste les. Dan heb je de materialen wellicht niet op tijd binnen en de voorraad ligt niet op school maar bij Van Der Linde.”

TIP Het laten thuisbezorgen van de pakketten is een service. Men is het niet verplicht het pakket af te nemen.
Bestelt men niet het pakket dan dient men alle, echt alle materialen, zelf te regelen.
Op deze manier willen we druk op het team en Johan verkleinen. Dus alsnog bij Johan, of bij jou als docent, losse delen bestellen gaat echt niet.

TIP Soms willen mensen niet het hele pakket omdat ze zaken al hebben. Dat kan maar men dient zelf contact op te nemen met Van der Linde. De contactgegevens staan op de bestel pagina. Men heeft de link met wachtwoord ontvangen in de mail met de factuur.

TIP heeft men nog niets besteld?? Oei! Alle pakketten worden per koerier thuisbezorgd. Dat kost minimaal een week (samenstellen, verzenden, ontvangen) Niet bestellen = geen materiaalpakket. Dan dient men alle materialen zelf te regelen. (echt alle materialen)

TIP men dient thuis bij het uitpakken zelf de inhoud te controleren met de pakketlijst die erbij zit. Kloppen dingen niet dan dient men dit zelf aan Van Der Linde te mailen. Zij lossen het zeker op. Maar druk op het hart van de student: wees dan wel op tijd. Soms verwacht een student dat alle materialen op voorraad zijn op school en dat de Vakdocent het wel op kan lossen. Wij hebben juist Van Der Linde gekozen om hun uitmuntende leveringen en service.

GOED OM TE MELDEN: het Werkboek (en eventuele voorbeeld-posters) ligt voor de student klaar in de klas.

Via deze link kom je op de eerste pagina van het Docentenhandboek